CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 8, 2009

Aku pregnant lagi....

Suka? Happy? Ofcourselah babe..Aku memang mengharap untuk dapat seorang lagi cahaya mata pada umur 30-an. Lagipun aku dah lama bincang dengan Ayang better ada sorang lagi, senang Ayrill dapat kawan untuk bermain. Ini tak, dahlah aku n Ayang keje, pegi pagi balik malam..dia mainlah sorang2..Kesian hero mummy!!
Oh ye salah satu sebab plak coz "belah sana" pon dah tambah lagi 1, so rasanye xde salah kalu aku pon tambah gak..barulah adil & saksama katanye..hehehe....
Yang aku x larat plak nak tanggung rasa loya n mabuk yang melanda..Nilah satu2nye benda yang wat aku tercabar. Tiga-tiga anak aku sebelum ni pon camtu gak..sampai dalam sebulan keje adelah 5-6 hari aku mc..Tapi xlama paling kuat pon 3 bulan pertama je, pastu ok..
Alhamdulillah yang ni ok plak, means..xla teruk sangat macam yang dulu2..Mabuk2 cket besela..Anyway aku just harapkan anak yang bakal aku lahirkan nanti sihat walafiat n selamat serta cukup sifatnya..
Tapi aku lom pegi klinik lagi wat check-up..malas nak pegi masa awal2 kandungan ni..Bukan pe dari pengalaman yang sudah2 xlarat nak QUE n menunggu giliran tuk pemeriksaan.Maklumla kami ni biasanye pegi check-up kat klinik gomen je, xdela nak ke prebet, bukan xmampu tapi sayang nak buang duit, bagus budget tu guna tuk baby bila dah lahir nanti...
So rasanye ni je dulu tuk coretan kali ni..InsyaAllah next time bila rajin adalah cite terbaru yang akan aku sampaikan..

0 comments: